gotta love this - idre 2012!



Åh, jag tycker bilderna talar ganska bra om denna underbara weekend! Men om jag ändå ska skriva lite så kan jag säga att mycket skidåkning har det blivit! Jag, Hanna och pappa var det ju som åkte själva och alla tre gillar fart om man säger så. Vi satte på oss skidorna klockan nio varje morgon, åkte lift upp-backe ned-lift upp-backe ned till tolv, åkte hem och åt lunch och sedan samma melodi på eftermiddagen. Vi upplevde alla sorters väder också, massa sol men också en hel del vind och en liten snöstorm, men det är ju sånt som hör till!

Även om systemet var i minsta laget för oss effektiva backplöjare så var det himla fint och alldeles lagom för en weekend. Tack bästa pappa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback