Workaholic


Linne - h&m // Shorts - BikBok // Halsband - Gekås

Hej jag heter Elin och jag är heltidsanställd på McDonalds. Skooooja, men mina första jobbdagar har jag delvis spenderat i kassan på jobbet. Det har varit både upp och ned, men framförallt riktigt roligt! (Särskilt när fyra av mina lärare hälsade på! ;)

Förutom att jobba så har jag mest varit med mina fina små vänner & grillat, kollat fotboll, haft piknik, spelat kort & ätit för mycket kladdkaka. Idag har jag haft min första lediga sommarlovsdag & den spenderade jag först hos Malin & sedan hemma med mamma. Vi passade på att åka till blomsteraffären och införskaffade lite blommor. De piffade upp mitt rum en hel del & jag blev skittaggad på att städa & göra fint, så det gjorde jag!
Why not show you? Jag ska minsann ta lite kort på rummet här hos mamma också, som jag gjorde hos pappa.

Om en stund ska jag till Camilla & mysa i regnet med några tjejer. Perfekt måndagskväll inför jobb, hundpromenader & middagslagning som väntar imorgon!

Puss!

Kommentarer
Malin säger:

Snygging Elin!! :D (fina ärr på armen också) <3 <3

2012-06-18 | 19:47:38
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback