söndag

Idag vaknade jag i all hast och fick höra att mamma, hanna och ida skulle åka till gekås och mormor. De skulle tydligen åka NU, så det blev lite bråttom, haha. Men jag kom med i alla fall så det blev lite shopping (ett halsband, en kuvertväska och en skitsnygg regnjacka av ett norskt märke. Ett riktigt fynd då den har kostat 1600 norska men de sålde den för 700. Måste ju bara älska gekås ibland!). Sedan blev det lunch och fika hos mormor innan vi åkte hemåt igen.

Nu ikväll har jag gått en långpromenad med Dippie, passade på att träffa henne lite då jag är hos mamma två veckor i rad denna gången & längtade efter min sötis. Invigde nya jackan trots att det inte regnade, hihi.

Imorgon är det måndag & vi ger oss in på sista veckan i grundskolan. Herre min skapare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback