school's out


Ni får gärna kalla mig linslus & bilderna tillhör min vän Malin

Skolavslutningsdagen var verkligen en dag som jag kommer minnas länge!

Avslutningen på teatern var himla fin med uppträdanden (vi 7 = mycket nöjda), tal, sång av våra lärare, bildspel, betygsutdelning med mera. Att säga att det var svårt att hålla tillbaka tårarna när vi kom till insikten att vi skulle lämna klassen & lärarna - och aldrig komma tillbaka - är en ren underdrift. Jag & många andra grät som småbarn, haha. Och musikläraren delade ut speciella presenter till mig och fem andra, var det också svårt att hålla inne tårarna.

Men en riktigt god sommarlunch & jordgubbstårta muntrade upp en del & när kvällen närmade sig var jag hur taggad som helst. Alla tjejer & 6 lärare åt i ett partytält i Julias trädgård innan killarna kom & det blev klassfest för hela slanten. Om jag ska vara ärlig så tror jag att det var den roligaste kvällen i hela mitt liv, haha!

Senare blev det stan & till sist hamnade vi i Johns uterum med tänd brasa & alldeles för sköna fåtöljer... ;)

Kärlek till min underbara klass, kommer aldrig glömma er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback