go sweden



Måste säga att det känns lite udda att vara ledig mitt i veckan såhär. Vet faktiskt inte ens om man kan kalla det ledigt eftersom att vi har ett stort biologiprov imorgon. Men eftersom att det är det absolut sista vi gör i hela grundskolan så svider det inte såå mycket att bita ihop & plugga.

Igår var jag inställd på mördarfys med en instruktör med innebandylaget, men instruktören dök aldrig upp. Och knappt några lagkamrater heller, haha. Till sist fick våra fyra tränare ta tag i fysen med oss sex spelare som var där, haha nästan en PT var. Det blev riktigt jobbigt det med.
Igårkväll satt jag med tjejerna och grät hos Julia. Hoppas ingen missade tidernas sista Desperate Housewives. Åh herrejesus vad sorgligt det var...

Idag stod ännu en träning på schemat, men denna gången fotboll. Och sedan plugg... Kan dessutom tillägga att jag går runt i mina nya skor hemma alltid, haha. Alla kläder blir så mycket snyggare med dem till! Förrutom träningskläder, har jag kommit fram till.. ;)
Och jag känner mig lite orolig inför avslutningen eftersom att jag har tappat all färg som jag fick under de exotiska veckorna i maj... Ska ta en promenad till pappa och hämta nödlösningen - brun utan sol - nu om en stund tänkte jag. Och så ska jag leta upp någon snygg pyjamas, för imorgon ska vi vara nyvakna under vår väldigt misslyckade spexvecka (typ ingen ville ha mer än 2 dagar, och då blev det de två dagarna då vi inte har någon tid med 9a alls, haha). Menmen det blir säkert kul ändå!

Hoppas att ni har haft en bra nationaldag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback