eyebrows



Idag var det som sagt spex & nyvakna stod på schemat. Till en början var det riktigt nice att gå runt i skolan osminkad, med rufsigt hår, tofflor & pyjamas men framåt eftermiddagen upplevde många av oss en helt ny känsla - längtan efter riktiga byxor. Haha, man ska uppleva en del...

Och förresten gjorde vi ytterligare två avcheckingar idag - sista provet & sista gympalektionen. Provet kändes bra & på gympan blev jag nästan lite sorgsen över tanken att aldrig igen spela fotboll med alla vinnarskallar i 9b.

I eftermiddag åkte jag hem till Malin. Camilla och Linnéa anlände en stund senare & vi hade en riktigt chill eftermiddag. Camilla fixade mina & malins ögonbryn, vi kollade på gamla bilder & lyssnade på bra musik.

Vill bara tillägga att jag har sommarlov om en vecka... :O :'( :D :D :D (blandade känslor you know, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback