checking off


Sneakpeak på min skolavslutningsoutfit. Köpte skorna idag! Är så himla nöjd med allt, hihi.

Sista hela veckan i grundskolan. Sista so-provet. Sista inlämningen. Sista pyttipannan. Listan kan göras så jäkla lång att man nästan känner sig tvungen att fatta att det nästan är helt slut. 13 dagar. 7 skoldagar. Men det går verkligen inte att fatta!

So-provet gick nog ganska bra fastän jag tog en långpromenad med Thea och Denise istället för att sista-minuten-plugga igårkväll. Det blir ändå aldrig bra att göra det.
Och teknikinläningen blev klar så jag fick åka hem 45 minuter tidigare än vanligt, underbart! I eftermiddag har jag varit på stan med favorittjejerna. Hittade förrutom skorna, ett par vita shorts att ha under klänningen och en vit tubtopp som jag tänker använda så fort solen tittar fram & graderna klättrar lite. Riktigt nöjd, och att jag betalade 330 kr för alltihop är ju inte heller fel då min jäkla handled hindrar mig från att jobba imorgon. Väldigt surt när man hade ställt in sig på det! Menmen, imorgon blir det doktorbesök så ska vi nog ordna upp detta.

Nu sticker jag till Julia för en myskväll med fina tjejer. Låter riktigt bra nu när jag håller på att kurera mig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback