i höst får ni gärna ge mig...

// 1. h&m // 2. bik bok // 3. topshop \\ 4. topshop \\ 5. bik bok \\
 
... En bikerjacka, armlösa & vippiga tröjor, långärmade blusar & goa tröjor i mängder!
 

Denna dagen har varit väldigt bra. Träffade Malin i eftermiddags och firade mamma helt & fullt ikväll med middag på solviken, kubbspel & sen tårta. Nu har jag kollat igenom lite onlineshopar efter fina grejer. Tur att jag inte kan köpa själv här & nu, för då skulle jag antagligen varit lite fattigare vid det här laget. Malin sa dessutom att hon hade fått h&m-katalogen, riktigt avundsjuk blev jag & väntar djävulskt till den trillar ned i min brevlåda! ;) Jackan ovan ska jag bara ha, no alteratives...
 
Nu ska jag nog läsa lite i egoboost, som jag fick låna av malin, och sen släcka lampan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback