allt i ett

 
 
Började denna långa tisdagen med frukost & ett jobbpass 11.45-15.00. Sedan åkte jag hem till Isabelle & bakade en riktigt god kladdkaka. Vi satt & pratade och drömde oss bort till medelhavet (hon ska till cypern när jag åker till grekland). Sedan taggade vi upp & genomförde säsongens första innebandyträning. Ni anar inte hur kul det var att komma in på planen igen! Har en känsla av att detta innebandyåret kommer bli riktigt bra.
Sen duschade vi & åkte hemåt. Vid tio fick jag äntligen äta mat, blev lite andrahandssyssla idag, inte bra!
 
Förresten hoppas jag att ni känner er dumma, för ingen andra än farmor, farfar, Hanna och Issa har grattat mig på namnsdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback