saturdayy

Så var det äntligen helg igen! Håller tummarna på att denna blir bättre än förra, men är faktiskt ganka säker på att det blir så.

Igårkväll hade jag, camilla, linnea, jennifer och julia en riktig myskväll hos julia. Eftersom vintern helt plötsligt kände för att komma, sådär 2 månader för sent så fick jag och camilla lämna cyklarna hemma och gå på isen dit, haha. Väldigt mysig & rolig kväll med bästa tjejerna iaf. ♥

Idag har jag tagit mitt pick och pack och dragit till pappa, och om en stund går färden till åsa för match. Har inte spelat sen storvreta så jag är riktigt jäkla taggad! Efter matchen blir det en himla massa stress (har ca en halvtimme på att duscha & fixa mig) och sen födelsedagsfirande hos malin. Grattis förresten!
Efter middagen & så blir det lite festligheter!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback