Miss Brown



Igår satt jag två timmar hos frisören och bytte utseende. 15 cm hår försvann & det som finns kvar har blivit en väldig massa mörkare.
Kändes helt sjukt att komma in med lite slitet, lockigt & blont hår för att sedan gå därifrån med mörkt och rakt hår som är superlent. Känns som en peruk, skojar inte! Kommer antagligen kännas mer som mitt när det inte är plattat, haha.
Det sjuka är att jag fortfarande tänker att det håret jag hade innan var mitt, medan detta är något nytt som frisören trollade dit. Men hur som helst så älskar jag det!

Bara för att klaga på något så har jag fått ögoninflammation (finns en anledning att bara halva jag fastnade på bild..), skitont i halsen och antagligen öroninflammation samtidigt. Har nog aldrig känt mig så hjälplös som när jag helt blind av ögonmedicinen rotade i badrumsskåpet efter alvedon och nässpray inatt vid tre, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback