kär i kärleken

Matchen igår gick bra till en början, men i sista perioden tappade vi och det slutade 6-3. Stressade hem i snökaoset, duschade på tio minuter och fixade mig lika snabbt, har nog aldrig sminkat mig så snabbt en lördagkväll, haha.
Middag hos födelsedagsbarnet och sedan fest hos en annan snygg tjej. Bra kväll!

Idag har jag vart allmänt pensionärsaktig och varit ute och lekt med hunden och lillebror, träffat en liten kille vid namn olle som jag & hanna ska passa ibland och fikat med tjejerna. Även om jag kom upp ganska tidigt så har tiden bara sprungit iväg, söndagar är alltid så himla konstiga!

Nu ska jag tagga upp till ny skolvecka med lite spanskaplugg, weho... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback