just some random

RANDOMSAK 1

När jag söker på "2" på picasa hittar programmet drygt 36000 bilder. Jag vill inte veta hur många jag har på min dator sammanlagt, haha!

RANDOMSAK 2
Har upptäckt en ny effekt på photoscape som ska göra så att vanliga bilder ser ut som miniatyrer, typ som en legostad eller så. Testade med några randombilder men jag vet inte, ser det verkligen ut som miniatyrer?



Med lite bättre bilder och duktigare redigerare kan det bli riktigt coolt, se googlebilderna nedan!



RANDOMSAK 3


Kära syster a.k.a paula (jag är inte så dum så jag inte känner igen vårt bredbands ip-nummer, sorry!). Gud va kul att du har följt min blogg, har nämligen följt din med ett tag. Efter gymnasiet ska jag bli getuppfödare och på söndagarna ska jag sälja de finaste getterna på torget i norrköping, där jag ska bo. Har även drömmar om att expandera och starta en fårfarm vid sidan av, men vi får se vad tiden räcker till!
På pizzan vill jag ha mängder av räkor. Som du kanske vet är jag allergisk men jag gillar den stickande känslan i halsen, den påminner mig om getter.

Puss och kram kära bloggläsare, och ha ett bra liv Paula!

Kommentarer
paula säger:

hehehehheheheh, :P

2012-02-01 | 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback