2012

Helt sjukt hur många som tittat in på min blogg varje dag dessa senaste veckorna trots att jag inte varit här. Blev väldigt glad när jag såg det faktist! :) Själv har jag fått lite ångest varje gång jag tänkt på den, vet inte riktigt varför men sånt går väl i perioder.
Eftersom att ni tappert väntat efter min närvaro så antar jag att ni vill veta vad jag har hittat på. Det kommer inte komma någon detaljerad tvåveckorssummering. Har varken lust eller ork till det! Men lite kortfattat kan jag bjuda på.

Julen var bra, precis som vanligt mysig & så som julen alltid är.
I mellandagarna var jag på cup med laget i uppsala. Hade kanske lite höga förväntningar, det var jättekul, men ändå en liten besvikelse.
Nyår var som den var. Kvällen började bra, var nere på botten ett tag men blev riktigt bra lagom till att det nya året närmade sig.
Efter nyår har jag inte gjort något jättespeciellt. Har umgåtts mycket med mina fina tjejkompisar.



Imorgon drar skolan igång igen och jag känner verkligen för en riktig nystart. Har gjort en ganska stor förändring i hårväg, som jag ska försöka fånga på bild imorgon. Riktigt nöjd faktiskt!

Så nu gör vi oss redo för den sista terminen i grundskolan & tar allt som det kommer! "Har man inga förhoppningar så slipper man bli besviken" får bli mottot & jag har lärt mig att tänka efter en extra gång innan jag litar på någon.
Känns kanske fel att tacka för den erfarenheten.

Puss på er kära bloggläsare, lovar att jag är tillbaka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback