laddar upp

Idag efter den överdrivet långsamma skoldagen mötte jag upp Ronja och stack till stan med henne. Imorgon är det powerplay (lite annorlunda liten "cup" i innebandy) där jag, Ronja, Julia och Tindra ska ha ett lag. Vi skulle köpa tröjor och lite tillbehör till det och det var lättare sagt än gjort haha. Efter typ sju affärer både i stan och långt utanför hittade vi det vi sökte, på ÖB låååångt ute på industriområdet. Iskalla var vi (har inte tinat upp helt än, haha) så vi stannade där ett tag innan vi kämpade oss hem med frusna växlar, tår, ben, fingrar osv!
Men kul hade vi helt klart, haha!

Denna helgen har jag massa saker planerat och jag tror inte bloggen kommer hinnas med, men ha en fin helg så hörs vi säkert på söndag kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback