krossade drömmar

Ska inte klaga över hur jobbigt det var att gå upp i morse utan istället tänkte jag berätta om min tisdag!
Skoldagen var vanlig förrutom gympan som bestod av cirkelgym på friskis & svettis. Äntligen fick mina kära vänner visat mig var de tillbringar hälften av sin tid (fysiskt, men mentalt ca 99%) och jag får väl erkänna att det blivit mycket fräschare där sedan de bygde om. Det var kul att köra cirkelgym i alla fall, så vet ni!
I eftermiddags fick jag nästan beställt mina glasögon (mamma fixar det sista imorgon) och sedan stack jag till
kommedianten med julia, malin och camilla. Det är no-prov imorgon så vi tänkte testa på att plugga där.
Den tysta avdelningen som vi kom till först var riktigt läskig, men på övervåningen hittade vi ett bord med fyra supersköna fåtöljer så det var jättebra att sitta där! Vi fick väl gjort en del men mest prat om annat får jag nog erkänna att det blev, what did you expect liksom.

Nu ska jag förflytta mig till tv:n och titta på top model sverige, och jag tycker ni ska ta och lyssna på denna godingen! Puss!


krossade drömmar - Thomas Stenström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback