allt har ett slut

Sitter i sängen och myser iklädd mitt mysigaste plagg - skoltröjan som min mogna klass designat, haha, men man kan inte låta bli att älska den ändå!

Kvällen igår var grymt mysig! Jag och Malin gav som sagt Camilla hennes present bestående av spakväll (bastu, inpackning, ansiktsmask och så) och sedan trerätters middag, övernattning och pangfrukost idag. Väldigt lyckat på alla sätt måste jag säga!

Senare idag träffade jag Julia som precis kommit hem från sälen och så Camilla. Vi låtsades att det var vår på riktigt (solen var ju där så skit i att termometern visade +4) och hade vårjacka och converse på. Det blev en liten fotografering borta vid industriområdet och ni ska få se några bilder när jag har fått dem av Camilla. Tror att det blev ett par riktigt bra faktiskt!
Senare tinade vi upp i Camillas uterum och nu ikväll har jag lagat våfflor till familjen. Ganska fint avslut på detta lite annorlunda lovet. Det har liksom inte hänt någonting men ändå så jävla mycket. Och jag måste säga att jag har lärt mig en del, så det tar jag med mig och cyklar till skolan med ett leende på läpparna imorgon.
För så länge jag har mina änglar så klarar jag allt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback