you know you´re better than this

 
Min kära vän Ronja hade länkat denna videon på facebook igår & jag kunde inte låta bli att bli jävligt imponerad! Så himla fint & vilka röster! 8 och 12 år gamla är de dessutom..
 
Ä-N-T-L-I-G-E-N är det nationella matteprovet avklarat! Men herregud så svårt det var, har aldrig varit med om något liknande! Fick stressa som en galning på de första två delarna och hann knappt klart ändå, inte likt mig alls... Och nu värker huvudet som bara den, kan det vara för att jag tänkt så mycket?! Hahaha.. Börjar känna mig förkyld med till råga på det, så ingen träning för mig ikväll. :(

Kommentarer
maaaalin säger:

måste säga att jag blir mäkta imponerad, tänk att det finns sådana här små musikaliska genier. kan inte undgå att fälla en tår (eller två) när jag lyssnar och skådar. finner inga ord. perfektion helt enkelt.

Svar: malin, vad är det för fel på dig? ;*
Elin Johansson

2012-12-11 | 22:13:24
Bloggadress: http://www.nattstad.se/malinblennskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback