slutar aldrig överraska!

 
På grund av att vi hade muntligt nationellt matteprov idag så var mattelektionen inställd. Jag hade turen att komma i den första gruppen av åtta, så jag kunde gå hem klockan halv ett & kände mig ganska nöjd med min insats. Nu återstår bara ett spanskaprov nästa vecka, innan jag kan fira in jullovet helt & hållet.
 
När jag kom hem från skolan åt jag lite pannkakor med Hanna innan jag gick till Willys och köpte lite ingredienser. Blev nämligen väldigt sugen på att baka julgodis & min bästa bakkompis Isabelle var såklart på. Chokladtryfflar och skumtomtefudge blev det. Helt sjukt gott!! Vem visste liksom att man kan koka skumtomtar och att de är en perfekt kombo med vit choklad?
Recepten hittar här och här för er som blev sugna.
 
Efter alla dessa godsakerna kändes det riktigt bra att cykla till swc & träna. Himla rolig träning faktiskt! Nu väntar några avsnitt gossip girl, precis som alla andra kvällar denna veckan. Helt underbart att det lugnat ned sig i skolan haha..
 
Pusshej

Kommentarer
hannnnnaaaa bundgaard säger:

jävlar va gott

2012-12-13 | 21:13:56
Sandra Marinoni säger:

Hej! Såg din bild du tagit i Aplerna hos thingsyouremember, vill bara säga att den var otroligt fin :)
Min kompis älskar juleskum, ska nog ta & göra tomtefudge och bjuda henne på till kvällen :D

Svar: Åh tack vad roligt att du tycker det! :D Ja, gör det! Hon kommer inte bli besviken :)
Elin Johansson

2012-12-14 | 13:31:12
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se
Linnea säger:

låter helt underbart! :)

2012-12-14 | 23:02:03
Bloggadress: http://linneassvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback