Man kan inte få för mycket av det goda

Jag som hade trott att denna sista veckan innan jul skulle vara chill, hade såklart fel... Idag har vi börjat på vårterminens mattebok medan alla andra klasser hade sovmorgon, och sedan haft lektioner konstant till klockan fyra. Vi i 12tec har det inte lätt alltså!
Men efter skolan cyklade jag, Hanna, Ebba och Nike till Willys och handlade innan vi satte igång med julgodisbak hemma hos Nike. Rockey road, Eivors myror (cornflakes med choklad, haha) och chokladkola gjorde vi och allt blev otroligt gott!

Nu har jag kollat igenom spanskan en sista gång innan träningen och hoppas innerligt att mina tidigare kunskaper ska räcka till provet imorgon, för jag har inte orkat plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback