dan före dan

 
Igår började jag dagen med att städa (börjar bli lördagstradition för mig...) och sedan cyklade jag till Isabelle för att hinna träffa henne lite innan hon åkte iväg till sin mormor. Så framåt eftermiddagen var jag hemma igen & kände mig lite psykiskt sjuk eller något, haha. Sjukligt irriterad på allt och alla som var i min närhet var jag & kom på att det antagligen berodde på att jag inte hade tränat sen i tisdags. Så jag snörade på löparskorna och trotsade minusgraderna med en springrunda. Riktigt skönt, fast mina lungor var helt konstiga resten av dagen haha. På kvällen kom Robin & vi hade en lugn lördagskväll med bland annat filmen "Taken", riktigt bra faktiskt!
 
Idag har jag hjälpt mamma med att göra köttbullar, stryka dukar och lite sånt. Känner mig som en husmor eller hemmafru typ. En lite för lång powernap gjorde att min eftermiddag gick ganska snabbt, haha. Jag, mamma och Janne låg på deras säng och sov i nästan två timmar hahaha. Julstressen har väl gjort sitt antar jag!
Nu har jag och Hanna haft ett litet fyspass på hennes rum & så har jag tagit en juldusch (det går väl att sätta jul- framför alla ord för tillfället?). Nu är jag fräsch och kunde vart redo för sängen om jag inte hade sovit innan.. Är jättepigg haha. Men det är en stor dag imorgon så jag får nog försöka komma i säng innan tolv i alla fall.
 
God jul allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback