äntligen jullov!

 
I onsdags jobbade jag och igårkväll var jag på mysmiddag med tjejgänget hos Emma. God mat, julklappsbyte och en massa catch-up-talk gjorde min torsdagskväll så bra den skulle kunna vara. Idag efter avslutningen i kyrkan bjöds det på fika hos Henny. Jag och de goa tjejerna på bilderna firade Ellen som fyller år idag! Så himla gott och väldigt mysig start på lovet.
Nu ligger jag i sängen med hår som luktar (och är) nytvättat och nyrakade ben, underbar känsla haha. Tänkte snart stänga av Ed Sheeran-musiken & istället ägna mig åt några gossip girl-avsnitt denna fredagskvällen. Har varit igång konstant denna veckan så jag är helt slut... Ja, åh vad jag känner att jag förtjänar detta lovet! Dessutom jobbar jag inte igen förrän den 4:e januari, så jag kan verkligen slappna av med allt förutom innebandyn då, men det är ju bara kul!
 
Hoppas ni har en bra fredagskväll, vad ni än hittar på! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback