2012 - mitt år

 
 
Januari
Jag började mitt år med att bli brunett & trivas riktigt bra med det även om jag var blek som ett spöke haha. Mitt rum blev helt klart hos mamma & som jag sagt förut så älskar jag det. En dag i skidbacken i Ulricehamn med klassen och snö till varberg var såklart också två höjdpunkter!
 
Februari
Har verkligen bara webcam-bilder på bloggen från denna månad haha! Men en födelsedag som firades med fest, powerplay cup och en hel del plugg kan summera den månaden ganska bra.
 
 
Mars
Började månaden med en weekend i Idre med Hanna och pappa, underbart! Dessutom jobbade jag mitt första arbetspass på McDonalds (var nervös som en gaaalning kommer jag ihåg) och trivdes för en gångs skull med stram tofs haha. Hade också min keso-period och åt det minst två gånger om dagen...
 
April
Helt sjuuuukt grym skidresa till hemsedal med tjejerna. Snacka om att vi hade kul!! Årets första kulglass, ett grymt spexfoto á la desperate housewives, påskafton utöver det vanliga, debut som fotbollsmålvakt i TFF, nationella prov och slut på innebandysäsongen.
 
Maj
Underbar månad som jag nästan bara har roliga minnen från! En dag i göteborg med jullan, myskvällar med fina vänner, operan med klassen (och allt annat sånt, saknar er gamla klassisar!!). Att det helt plötsligt kom en vecka med 30 (!!!) grader och sol precis när man verkligen längtade till sommaren var tydligen inte för bra för att vara sant!
 
Juni
Åh lovely June! Massa roligt med klassen, skolavslutning som jag antagligen kommer minnas väldigt länge (helt sinnessjukt rolig kväll haha), midsommar som dög ganska bra den med, sommarmat, sommarkvällar, sommarlovsdagar - ja allt som man kan sätta sommar framför låter väl ganska underbart?!
 
Juli
Wheels & wings, suuuupergrym resa till stockholm med mallan, några dagar på stranden, picknick med gosisarna, skitrolig tältning i derome, en dag på marstrand. Förrutom att det var mycket & tufft på jobbet så kan jag helt klart säga att juli ÄGDE!

 
Augusti
Avslutade sommarlovet med fester, nervositet över gymnasiet och en härlig resa till Grekland med Hanna och mamma. Snacka om att jag behövde den veckan! Efter det drog allt igång - innebandysäsongen och så gymnasiet. Ojoj så nervös jag var & ganska missnöjd med klassen så jag försökte byta, vilket jag nu är väldigt glad att jag inte fick göra haha!
 
September
Plugg, höstkläder, brunett igen, fotografering med Camilla, sm, första seriematchen, nollning, dag i halmstad med Hanna & Lisa och lite sånt bjöd min septembermånad på.
 
Oktober
Jag blev äntligen ägare av min iPhone 5 (nu fattar jag verkligen inte hur jag klarade mig innan haha), myste i tjocka tröjor, var tvungen att stå ut med handledsskydd, tog en roadtrip med syster, var på grogg hos Lovisa & att jag lärde känna robin är nog det som utmärker oktober!
 
November
Månaden bjöd på tuffa tider i skolan, men ändå hann jag med en massa innebandyträningar & matcher, alldeles för mycket gossip girl & träffa massa goa människor. Fråga inte hur jag fick ihop det för nu blir jag helt slut av att bara tänka tillbaka på det.
 
 
December
Hela denna månaden har såklart innehållit en massa mys såsom julgodisbakning, en massa snö, tooo much fika & godsaker, lucia, liseberg med mallan, lussekattbakning med familjen, firande av Ellen, julafton och såklart storvreta.
 
Imorgon är det sista dagen & sista chansen att göra detta året fullständigt underbart! 2012 har varit bra och fyllt med nya saker, men alla förändringarna har ju såklart varit jobbiga också, tror detta året har innehållit flest "önskar att det var som förr" men också så mycket längtan att bara lämna allt det gamla och låta det nya komma in. Imorgon ska jag fira in det nya året med middag med mina underbara tjejkompisar och sedan fest med de jag tycker mest om. Det finns inte mycket som kan förstöra min kväll imorgon, jag vet att den kommer bli grym!
 
För att avsluta detta låånga inlägget som tagit mig drygt två timmar så vill jag såklart ge lite kärlek till alla som gjort mitt år så himla bra & ännu mer kärlek till dem som planerar att göra mitt 2013 ännu bättre! Puss på er godingar!
 

Kommentarer
Siri säger:

Åhh Elin, jag visste inte att du hade blogg!! skitfin ju!! :D är du taggad till imorgon och vad ska du göra? :D

2012-12-30 | 23:42:35
Bloggadress: http://www.elizabethh.blogg.se
il romanista säger:

nice pics!

2012-12-31 | 00:51:49
Bloggadress: http://ilromanista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback