verkligheten springer ikapp

blus - gina tricot // jeans - b-young // armband - köpt på den grekiska ön ithaka
 

Igår kickades höstterminen igång med upprop, klassindelning och pinsamma tystnader. Jag är numera en av 28 i 12TEC, teknikprogrammet för er som inte vet. Det är verkligen en nystart, eftersom att Fredrik är den enda i klassen som jag känner, och det känns faktikst väldigt bra. Men det blir tufft med låånga dagar (8.10 till ca 16.00 tre av fem dagar).
 
När jag kom hem idag gjorde jag en egen latte, riktigt god men jag får nog öva lite till innan den ser ut som en köpt, haha. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på fram till träningen klockan 19 ikväll, men det ska nog inte bli några problem att få tiden att gå!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback