på topp

Min fredag bestod av os-tittande innan jag åkte till Isabelle & åt tacos med henne & Camilla. Malin kom förbi en stund med & vi var ganska tjommiga som vanligt.. ;) Sen sov jag & Camilla där, mysigt mysigt!
I lördags drog jag, Camilla och Isabelle till stan och kollade runt & fikade på espressohouse. Espressofrapino med chokladsås i, magnifikt!
På kvällen taggade samma tjejer som dagen innan upp & fixade oss hemma hos mig innan vi drog vidare till Emma med förgrogg med goa människor innan fler kom & festen drog igång! Bra kväll det där!
 
Igår stod jobb, släktkalas & lite chillande i camillas uterum för sysselsättningen och idag drog jag & Issa till Gekås. Fick köpt ganska mycket nödvändiga saker, skräll att inte komma därifrån med massa skit! Kan visa en del av köpen senare eller imorgon.
 
Njut nu av dessa bilderna! Dock fick jag inga bilder i lördags kväll, förrutom den fina på mig & Isabelle..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback