baka baka liten kaka



 Underbart att sluta 13.20 på fredagar! Så jag kände mig lite tvungen att baka en (uuuunderbar) äppelkaka att överraska mamma med när hon kom hem från jobbet. Ganska så uppskattat som ni kanske förstår, hihi.
 
Efter fikan åkte jag & mamma ned till stan och köpte bebiskläder till en av mammas kompisar som har fått en liten dotter. Dessutom köpte vi hårfärg till mig, mohaha här ska det ske förändring!
 
Nu tänkte jag ta något att äta. Alla familjemedlemmar har lämnat mig ensam en liten stund så jag får väl äta fredagsmiddag i min ensamhet... Haha fy vad tragiskt det låter. Men ska i alla fall träffa några tjejer senare, så jag ska nog överleva!
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback