underbart

Denna härliga långhelgen har varat länge & än är den inte slut! Att solen tittat fram & temperaturen klättrat upp till femton grader är ju inte helt fel heller!

I fredags lämnade jag skolan med ett leende & sen blev det förgrogg hos Louise med grymma tjejer och sen fest hos Karin. Riktigt rolig kväll! I lördags började jag dagen med att stå för 97:orna i deras första seriematch. Det var inte så jättekul att spela med matchen slutade iaf 8-3 till oss! Kvällen spenderades med ben & jerry's och massa godis i malins soffa med henne, Linnéa och Jennifer. Himla mysigt!
Igår tog jag, Linnéa och Malin en promenad ned till havet där vi köpte glass och satte oss i solen. Jag gick med mammas easytone så benen blev liiiiite trötta om man säger så, haha. Även den kvällen slutade upp i malins soffa med den förvirrande men bra filmen Shutter Island.

Idag har jag vart duktig och städat rummet, packat, åkt till pappa och tränat fotboll! Imorgon står DM-match på schemat och jag är riktigt taggad. Så inga klackar i taket ikväll minsann, haha. Det blir valborg med de närmaste tjej- och killkompisarna istället, men det är inte fy skam det heller!

Avslutar detta lilla inlägget med ett par bilder från igår & en länk till min nya spotifylista. För en gångs skull ska jag försöka hålla den uppdaterad! Puss!


KLICKA HÄR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback