det går bra nu

Kvällen igår var både riktigt trevlig & jäkligt kul! Först middag på Invito & sedan chillande på Rörtjänst. Det trevliga sällskapet Jennifer, Louise, Denise och Thea var inte helt fel heller!

Idag började jag dagen med att vara speaker på Damjunior SM för artonåringar som håller på i Warberg denna helgen. DJ Bellz och tidstopparlouise var inte så dåliga de heller, men jag regerade såklart hela matchen...
Later on blev det släktkalas för pappa, Åsa och Hanna och nu pluggar jag so. Hehe jag snodde min systers dator & lyssnar på Warberg-Pixbo på sveriges radios hemsida istället... Känner att det inte finns en chans att lära sig allt vi har prov på imorgon (hela världens historia 1945-idag) så varför inte använda tiden till något kul istället?
Bara för att tillägga så är kommentatorn på radion både ointresserad, ointressant och okunnig, hehe. Riktigt kass med andra ord, men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback