debut

Halva klassen fick MVG på nationella fysikprovet, är vi grymma eller?! Fattar inte att bara 4 nationella återstår, så jävla snabbt det har gått!

Om en halvtimme ska jag inta planen med ett par tjejer, men inte min hemmaplan, innebandyplanen, utan en mycket större, grönare & läskigare, haha. Har nog sagt innan att jag ska testa på att stå i mål i tffs f96-lag. Har i flera år funderat lite på att testa fotboll (har alltid tyckt att det varit så roligt att spela i skolan och så) men antar att det är rädslan att vara sämst som stoppat mig. Men kanske, kanske blir det ingen laglös sommar utan gemensamma träningar i år, som det brukar vara för min del när innebandysäsongen tar slut.
Bara det går bra, är kul och går ihop med jobbet så blir det kanske så!

Ha det fint, puss!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad tjänar du på McDonalds, är lönen bra ? :)

2012-04-03 | 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback