helvetesdag




Det var längesen jag var på så sjukt dåligt humör som jag varit idag! Har betett mig som en otrevlig hagga & vart tvungen att ursäkta mig för alla fula, negativa och onödiga komentarer som bokstavligt talat flugit ur min mun. Har nog aldrig tidigare i mitt liv velat ha en tröja som det står "dålig dag, prata inte med mig" på, men den skulle passat riktigt bra idag.

Anledningarna då? För det första så fick vi inte tillbaka ekonomiprovet utan fick bara veta att läraren är mycket missnöjd & chockad över de rekorddåliga resultaten, för det andra var jag tvungen att ta mig igenom 6 km springning i slingan med jävligt ont i vaderna och för det tredje så visste jag vad som väntade när jag kom hem: Jag hade gjort upp en överrenskommelse med mamma att jag skulle städa hela huset! Jag HATAR att städa!

De få saker som uppmuntrat mig denna hemska dag är mina söta vänner som tvingat mig att ta mig igenom dagen, min vinst över matte- & noläraren på wordfeud (första i klassen som vinner, wowowow!) och att det är fredag imorgon. Fasen vad denna helgen är efterlängtad även om denna veckan bara varit 4 dagar lång!

Nu kommer ursäktandet igen: Förlåt så mycket söta läsare för detta agro-inlägget, ni vet att jag älskar er men idag så hatar jag allt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback