helg

Det blev visst en liten paus där!

Sen jag bloggade sist har jag i alla fall haft en riktig prateftermiddag med Malin och Linnéa, bakat en underbar äppelkaka med mamma, varit på konfa-återträff, haft en chill fredagskväll hos Camilla och sen sovit ut. Galet nice att sova i 12 timmar efter denna veckan måste jag säga!

Idag vet jag inte vart dagen leder mig, kommer antagligen gå hemma hela dagen, haha. Måste städa rummet och träna på något sätt. Blir kanske en springrunda eller powerwalk. Längtar som bara den till nästa lördag då det är träningsturnering i sandö, ska bli så jäkla kul att spela match igen!

Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordar sig.
Allting kommer bli bra till slut om du bara låter allting va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback