es la fin de semana

Älskar min underbara jeansväst från h&m

Tänk att man ska behöva ha en riktigt dålig dag för att nästa ska bli 1000 gånger bättre!
Förrutom att det är fredag så hjälpte ju ett chockande bra resultat på både svenskainlämningen OCH ekonomiprovet litegrann om man säger så. Gick ut på en liten fotopromenad med mig själv & cyklade sen till Jannes jobb och vidare med honom till en affär för att titta på garderob. Äntligen ska vi ta tag i mitt rum här hos mamma, great!

Nu ska jag strax fredagsmysa med mamma & janne med thaimat, det är så galet gott! Senare ikväll vet jag inte om det händer något alls. Ska spela dm i voxtorp imorgon så det blir inte sent i alla fall. Jäklar vad jag är taggad på att vinna dm, vi ska fan spela skiten ur alla andra hallänningar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback