äntligen helg!

Sötlinnea på espresso house i eftermiddags!

Jag har haft fullt upp de senaste två dagarna kan jag säga! Eller i alla fall igår, har nog inte haft en sån biffdag sen warbergslägret i juli.

Efter en vanlig förmiddag med lektioner så var det skoljoggen, den sista någonsin för min del, weho! Vi skulle springa en runda på en mil & jag höll ihop med min kära vän Jennifer a.k.a biffjenn. Vi tog oss runt på drygt en timme & blev grymt stolta över oss själva, haha. Bra jobbat!
På eftermiddagen hämtade jag mina småsyskon, stekte pannkakor till min familj (hur snäll är jag inte?) och sen stack jag och tränade. Först ett träningspass med ibf dam, sen hem och äta i 45 min & sen ännu mer träning med mitt kära lag kl 20.45-22.00.
Fattar ni hur gott jag sov inatt (och hur jobbigt det var att gå upp i morse..)?

Idag avslutade jag, malin, linnea, jennifer och julia skolveckan med en fika på espresso house & sen en tur på stan. Det finns så mycket fint i affärerna att det riktigt kliar i fingrarna, men ändå så känner jag inte för att köpa något nytt just nu. Sjuk Elin?

Nu ska jag strax sticka till Malin för fredagsmys med favoriterna & imorgon blir det träningscup i Kungsbacka, taggaaaaa! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback