silver



Gårdagen var riktigt rolig & det gick ganska bra. Vi fick igång ett bra spel & kom till final. I finalen hade vi väldig otur & gjorde två (!) självmål & hann inte komma ikapp det utan fick nöja oss med ett silver.
Men det är ju skitbra att vara näst bäst i Halland så vi ska inte deppa ihop för det. Det var verkligen skitkul att spela & även mellan matcherna var stämningen på topp. Älskar mitt lag!

När vi hade kommit hem åkte jag till campino med Thea, Denise, Ronja, Amelia och Tindra där det blev pizza, prat & en massa skratt innan vi blev utkörda därifrån och åkte hem till Ronja istället. Mycket rolig & trevlig kväll med sjukt goa tjejer!

Idag har jag varit på gekås där jag gick en stund med Issa, Ellen och Julia som jag träffade på där. Efter det fikade jag med mamma & småsykonen hos mormor. Till skillnad från många andra jag vet så älskar jag söndagar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback