min lördag

 

Satte igång med rummet en gång för alla! Målarfärgen som skulle vara i taket fick även dekorera de deprimerande väggarna som ni ser på tredje bilden, hehe. Dock åker tapeter upp nästa helg så snaaart kan jag äntligen känna det som mitt eget rum (hatar tapeterna som är nu så jag har bara varit i rummet när jag sovit hela året vi bott här, haha).


Sedan blev det första seriematchen i divison 3. Vi mötte vinbergs damlag där en 47-åring och en massa andra 20plussare spelade. Vi förlorade med 5-1 men var ändå nöjda med matchen. Låter kanske konstigt att vi förlorade med så mycket & ändå var nöjda, men vi spelade riktigt bra & hade bara en himla otur med skotten.

 

På kvällen blev det tjejkväll med favoritbrudarna hos Louise. Kvällen bjöd på tacotallrik, skratt, dans, prat & lite annat. Jäkligt lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback