2 dagar kvar


Håller tummarna på att i alla fall lite av färgen jag hade i somras kommer tillbaka nästa vecka.

Just nu sitter jag i den sköna fåtöljen i vardagsrummet och fördriver lite tid. Janne ligger och sover i soffan bredvid, och annars är det ingen hemma. Även om jag älskar mina småsyskon (och min storasyster också för den delen, heheh) så är det guld värt när det är helt tyst och lugnt hemma.

Ska alldeles strax gå & byta om till träningskläder, träningen börjar om en halvtimme. Känns lika konstigt varje gång att cykla till träningen när det är kolsvart ute, men det är bara att vänja sig antar jag. Tränar tidigare och längre idag än vanliga torsdagar, vilket är sjukt skönt eftersom det blir lite väl sent att sluta träningen vid tio.

Längtar som bara den tills i övermorgon! Äntligen ska vi åka till solen, värmen och stranden. Hela veckan har varit ganska grå och kall så det känns hur härligt som helst att ha det framför sig. Dock måste jag verkligen börja packa snart! Skulle gjort det i eftermiddags så jag gjorde en lista med alla klädesplagg osv som ska med, men sen somnade jag istället för att leta fram kläderna, haha. Har väl fredagseftermiddagen planerad nu i alla fall, brukar förbereda resor flera dagar före men imorgon får det bli allt på en gång!

Ha det fint så ses vi säkert imorgon, men om inte så vet ni att jag kommer uppdatera när jag kommit hem igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback