the end of the rainbow


En glad Elin här! Denna dagen har varit riktigt bra, men fråga inte varför, hihi.
Efter den långa skoldagen följde jag med till Linnéa för so-plugg osv. Det blev inget med det, hehe, vi satt och pratade bort hela eftermiddagen istället. Kunde inte träna idag heller eftersom hostan & halsen inte vill ge sig, men det var både bra och dåligt idag eftersom det skulle var beeptest vilket jag gärna slipper. Men jag längtar tillbaka till planen!

Imorgon ska jag & resten av hallands 96:or till Halmstad på gymnasiemässa. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det, är 99% säker på att det blir ps, men det är ju alltid kul med något annat än lektioner! Pizzabud till skolan efter det är ju inte heller helt fel.. ;)

Puss!

Kommentarer
Hemlig beundrare aka James Bond 007 säger:

Varföööööörrr??? Trodde du berättade allt för dina kära bloggläsare som läser din blogg VARJE dag?!

2011-11-09 | 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback