realizing


Igår var det en riktig helvetesdag i skolan med svenskatest, historiaprov och matteprov. Sen på kvällen åt jag thaimat med Hanna & Janne innan Julia, Camilla och Linnéa kom hit och vi tittade idol och hade det allmänt chill.

Idag har jag nog vaknat lite på fel sida, känner mig inte som världens trevligaste person precis hehe. Har inte tränat på drygt 2 veckor på grund av den där jävla förkylningen så jag börjar bli galen!

Jag & Hanna ska laga middag till mamma & janne ikväll, de fick det i julklapp & sen har det skjutits upp ett par gånger. Men nu hoppas jag att jag får något att att göra idag också, hehehehe rastlös som satan... Nu: duschen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback