kul eftermiddag

Förtydligande av bilderna:
1. jag äter upp mina läxbocker eftersom att hunden är hos farmor.
2. den värsta historieboken med 60 sidor om världskrigen som det är prov på fredag om är uppäten. Mycket hemsk smak förklarar minen & tummen ner eftersom att jag fortfarande har femtioelva böcker kvar att äta upp.
3. Sista bilden passar inte riktigt med de andra, som ni kanske ser. Jag ville bara visa min nya tapet, hehe. Kommer bättre bilder på hela rummet när garderoben är på plats & inredningen är finputsad!

Kan inte träna heller eftersom jag hostade som en åsna på gympan & nu har ännu mer ont i halsen än innan. Fuck my life.

Så nu ska jag fortsätta tugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback