fever

Åh vad jag längtar till julen!
Jag är verkligen galen i allt som har med julen att göra, och den som låser in mig i ett julfritt rum hela december skulle jag döda. Om någon nu skulle få för sig det, vad vet jag.
Tänk er bara, en massa snö, ljus överallt, julmusik och doften av glögg. Så himla underbart med snöbollskrig som avslutas framför öppna spisen med varm choklad, gå runt på stan med all julbelysning, sitta & titta på amerikanska julfilmer & bara mysa igenom hela december.
Ska ha en riktigt pangig juldesign i år, bestämde jag precis. Man ska liksom tänka "BAM, här var det jul!" hahah, så får det bli!

Känner inte för någon standard-dagsgenomgång så jag säger bara: syvmötet gick bra & jag var med min favoritjulia i eftermiddags. För länge sen sist! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback