ojojoj vilken dag igår!



orkar inte att min kamera är kass & att jag inte lämnat in den på lagning än.

Så kul som jag hade igår har jag nog inte haft på flera månader, det var verkligen grymt!
Även om det var ganska långa köer, regnade hela dagen & var ca 13 grader ute så var det inga sura miner (förrutom när jag & jennifer hade suttit ute under ett parasol och passat matbord i 25 minuter, hungriga, blöta och kalla. Hehe).
Åkte alla saker ( till och med Atmosfear! ), ställde till det för göteborgs tågtrafik, gjorde massa fina poser i balderkameran, gav folk läskiga blickar och var allmänt mogna som ni hör! hihi.
Julia, Malin, Kalle och David åkte hem med halv åtta-tåget medan jag, Camilla, Emma, Linnéa och Jennifer stannade kvar och åkte några extra åk. Vi glömde av tiden lite & fick panik när vi trodde att vi skulle missa tåget.

Då blev det en springtur genom gloende lisebergsbesökare, sen åkte vi som vilsna turister på en spårvagn utan att betala och sprang genom hela nordstan förbi gloende emos mfl. När vi sen var framme på centralstationen såg vi att tåget gick 20 minuter senare än vi trodde, hehe.
Vi träffade på några trevliga småländska killar som vi pratade med så tiden gick ganska snabbt ändå. De hade vunnit tobleronestjärnvinst så vi fick lite choklad på köpet.. ;)

Tack alla som gjorde dagen så sjukt jävla grym!(och ja, även du biljettkontrollanten på hemtåget.. ;)

Kommentarer
LINNEA säger:

HAHAHA biljettkontrollanten! Hahaha så jäkla kul!

2011-05-29 | 22:36:00
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback