mycket folk på träningen. verkligen!

Efter lite pluggande i eftermiddags stack jag på träning. Inte så många som tänkte som jag märkte jag, till sist var vi 6 personer, WIHO.... Hehe blev lite småmålmatch och sen match mot f98:orna. Haha den matchen skulle ni sett!
De gav allt och sprang runt andfådda medan vi var helt otaggade, hehe. Lite pinsamt att de låg jämnt med oss ett tag men sen till sist vann vi med 9-6. Vi spelade på småmål om ni undrar varför vi släppte in så många mål. Hehe.

Mamma ringde till warbergs kansli i eftermiddags och kollade om jag inte kunde få vara med på warbergslägret fastän det är fullt. Jag fick hamna längst upp på kölistan så om någon hoppar av (vilket det oftast gör) så får jag vara med!
Jag och Ronja var och fjäskade lite för Andreas som har koll på det innan träningen. Jag måste verkligen vara med!

Helgernas planer har ändrats lite, jag ska inte till liseberg med tjejerna. Jag ska något som antagligen kommer bli jävligt kul (precis som liseberg men annorlunda). Ni får snart veta! Hihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback