Liten helgsummering



I fredags blev både musiken & no-provet avklarat, gud vad skönt!
Efter skolan chillade jag hos Julia & på kvällen blev det först fotbollsmatch som Emma, Jennifer, Linnéa & co. vann, grattis!
Efter matchen åkte vi till camilla där kvällen tillbringades med några flickor & pojkar, trevligt!

Igår började dagen med mitt livs sista konfirmationsmöte som var ganska chill, vi satt & solade halva tiden typ, hehe.
Efter det slängde jag i mig lite lunch, städade rummet och sen tog jag min kära longboard & rullade på en fin strandrunda med Emma. Alltid lika kul att åka med henne & lite extra när man möter skrattande emos & några andra på svensexa, hahaha gud vad kul det var!

På kvällen invigde jag sommaren med brudarna. Dunk & dans på Emmas altan passade otroligt bra igår. Underbar kväll, den bästa på länge faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback