det är frågan det, ja

Ni kommer kanske ihåg att jag har sagt att jag ska ha fjäderörhängen på konfirmationen? Det skulle verkligen passa perfekt till, men nu när jag var inne på jfr:s hemsida så upptäckte jag snyggingarna nedanför & fick enorm beslutsångest!
Jag tycker att korssmycken är otroligt snyggt & på konfirmationen kan det ju inte passa bättre. Hur ska jag göra?



Ifall jag kör på det stora korset eller korset med fjädrar så sätter jag upp håret där bak så att det hänger ned på ena sidan. Om jag tar det lååånga örhänget (25 cm långt!) så har jag nog håret nere på båda sidorna, precis som jag tänkte med fjäderörhängerna.

Gud vad det här blev svårt nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback