mondayy

Var hos någon konsumentvägledare på hemkunskapen så när vi ändå var nere på stan passade vi på att luncha på paganini. Våra lunchraster är så korta och skolan ändå såpass långt från stan att vi aldrig hinner det annars. Supergott och riktigt mysigt var det i alla fall.

Efter skolan hämtade jag småsykonen på deras skola och lämnade dem hemma innan jag körde till Julia. Därifrån blev det en sjukt lång promenad ner till havet och runt där. Jag överdriver inte när jag säger att vi gick konstant i 3,5 timmar. Herregud vad jag har ont i benen och fötterna nu! Converse är kanske inte bästa promenadskorna... Julias kamera åkte med iaf så här är lite bilder!



Riktigt fin eftermiddag med massa prat & udda skratt, hihi loveu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback