laddar om med varmt bad och mörk choklad

Träningen var inte så jobbig som de tidigare i veckan men efter tre dagar i rad kände jag mig ganska seg i benen. Jag kände att jag behövde en riktig nystart för att orka med morgondagen så jag la mig i badkaret med supervarmt vatten och ansiktsmask på. Så underbart skönt!

Nu medans jag sitter här i soffan och äter mörk choklad tänkte jag berätta lite om helgens planer, jag har fullspäckat schema som vanligt!

Fredag: Efter skolan ska jag, jennifer, linnea och julia försöka få en sak gjord angående dokumentärfilmen vi ska göra i skolan. På kvällen tänkte jag lägga mitt liv i Julias händer så hon får ge mig min födelsedagspresent, wiiie!

Lördag: Riktig innebandydag med match kl 12.30 och 15.30. Båda matcherna är i kungsbacka så jag lär vara borta hela dagen. På kvällen har jag ännu inget bestämt men jag hoppas på en kväll med tjejerna...

Söndag:
Inget bestämt än faktiskt men jag tänkte sova länge och sen gå iväg och kolla när laget spelar helgens tredje match. Annars blir det kanske kyrkan men jag tror inte jag orkar det.

Hoppas vi hörs imorgon men mina fredagasuppdateringar är ganska ovanliga! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback