kappahl, skola, malin och longboard


LOOKBOOK.NU


Kort samanfattning på min dag detdär! Började skoldagen med ett studiebesök på kappahl med ellen, andreas och mauritz. Vi fick vara inne på lagret och gå i massa okända korridorer som man inte visste fanns på gallerian. Sen var det bara att cykla tillbaka till skolan som var väldigt ensam i några timmar eftersom att alla andra var på sina studiebesök då. Jag & Ellen var de enda som var på spanska lektionen, haha.
Efter resten av skoldagen drog jag med hem till Malin där vi åt lite, tittade top model, skrattade sjukt mycket och promenerade med massa djupa samtalsämnen. Så typiskt oss!

Nu har jag precis kommit in från en liten longboardrunda med Hanna. Så himla härligt att flyga fram igen, det har ju inte gått att åka på jättelänge. Vi kom dock lite vilse och hamnade i värsta ghettoområdet på håsten med massa färgglada minihus, HAHA.

Kommentarer
ellen säger:

det var tomt, men trevligt vare! ( :

2011-03-29 | 22:16:25
Bloggadress: http://mysmileyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback