dagen före fredag


mauritius -06

Har precis kommit ut ur duschen efter en ganska hemsk träning. Först var det beeptest som gick lite bättre än i höstas men jag blev ändå inte så nöjd. Efter testet var alla helt slut men ändå var det vanlig träning och jag har nu bestämt mig för att inte resa mig upp ur sängen förrän jag vaknar imorgon...
Slapp sista lektionen så jag åkte hem och gjorde klart no-arbetet. Riktigt skönt att skicka in det & slippa sitta och skriva imorgon eftermiddag också. Då blir det våfflor med tjejerna istället! Ni har väl inte missat att det är våffeldagen imorgon?

På tal om våffeldagen så har jag, linnea och julia som tradition att äta våfflor utomhus då. Vi har gjort det två år i rad och nu får vi väl hoppas att det går att sitta ute imorgon med! Har märkt att de börjat sopa gatorna så nu tänker jag snart ge mig ut på en härlig longboardrunda. Min bräda har stått på rummet hela vintern och riktigt längtat ut!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback