awesome dag på brandstationen!

Började dagen med lite matte och sen besök på ungdomsmottagningen med tjejerna i klassen. Var la helt okej men resten av dagen slog allt! Vi åkte till brandstationen och var där 10.30 till ungefär 15.00. Filmade nästan hela tiden (förrutom när vi sprang till mcdonalds för lite lunch, hehe) och det var så jävla kul! Kan inte berätta så mycket om vad vi fick se men jag kan lova att det blir en del häftiga scener. Kollade igenom allt vi hade filmat för en liten stund sen och undrar faktiskt om vi inte kommer behöva filma lite mer, men jag kanske har fel.

I eftermiddags har jag skrivit på no:n och sen gick jag en lite promenad med musik i öronen till mamma. Vi har haft inbrottsförsök där märkte vi förra veckan så nu när jag kom dit igen hade de satt in en sån där kedja mellan dörren och dörrkarmen. Haha jag knäckte mig faktiskt när jag såg den, visst jag vill inte ha inbrott men det kändes bara för amerikansk film!

När jag hade varit hema typ två minuter efter promenaden smsade malin och frågade ifall jag ville ut och gå med henne. Jag kände för att prata så jag snörade på skorna igen & det blev ännu en promenad.

Förlåt för att alla inlägg är bildlösa men jag har glömt kameran hos mamma som sagt & självklart glömde jag att ta med den när jag var där... Kan väl bjussa på två italienbilder bara för att jag längtar så jäkla mycket tillbaks!



NU: Desperate Housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback