trött elin taggar morgondagen


Pyjamasen är på och sminket är av. Det är faktiskt första gången jag bloggar från mitt rum hos mamma fastän vi bott här i snart ett år. Täckningen på det trådlösa nätverket har inte nått hit förrän nu när det är fixat, skönt om något!

För typ en timme sen kom jag in efter en promenad med Camilla. Vi gick till östervi där vi träffade några av tjejerna som vi ska vara med på midsommar, så det blev lite planering.

Sen dess och fram tills nu har jag sprungit runt i hela huset och letat efter min plånbok, perfekt att jag inte hittar den just idag! Jag ska nämligen till Göteborg med Linnéa imorgon och då skulle det vart fint med lite pengar.
Får bli att ställa klockan på halv sju och sticka till pappa och leta imorgon bitti, jiha...

Jaja morgondagen blir i alla fall bäst, med eller utan pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback